Monday, May 18, 2009

Bila nak masak sayur tauge, tak lengkap rasanya kalau tak dimasak bersama dengan si daun kucai. So petang tadi dah mintak hb belikan sayur2 tu kat kedai sebab diri ini cukup malas utk keluar rumah. Simple je menu ni. Tumis bawang putih dan bawang merah yang ditumbuk, masukkan tauge dan kucai, sos tiram...siap!

2 comments:

kirana said...

alahai..senang nyaa..hehe
tauge kat umah tu dah seminggu dlm peti ais..masak sket2 ja..baru 2 kali masak..

kucai tak hidup lagi kat umah..nnt leh try masak gini

Zawiyah said...

korang ni..rajin bercucuk tanam betul..bila nak masak bendi sulung ana tu? umah akak tanah tak berapa nak subur..susah nak tanam apa2.